fredag 23. januar 2009

Endelig freddan... ;))))




No e det snart helg.. Ette ei travel veke skal det bli godt. Gubben har jobbehelg, så det blir ej å minstepia so skal kose oss ilag. Dvs. ho skal no i 2 bursdaga og ei handballturnering i løpet av helga me. Første bursdagen e i kveld medan den andre er i morgon ettemiddag. Då skal dei møte i varmekle og sko for å grille ute , sidan vi har sånt nydelig ver her på Sunnmøre no. Så herved Anna Lisa er du advart ;)))) Selskapet e i ditt nabolag :)))


Handballturneringa skal være i Fosnavåg på søndag så dit reise vi ilag. Blir kjekt det. Dei e so flinke atte. E en gjeng med 8-9 åringar frå Morkabygda som trener handball 1 gang i veka. Dei har vårte kjempeflinke og utvikla seg veldi som spelarar sidan dei bjynde. Enkelte var veldi redde for ballen når dei bjynte, men no er alle veldi fortruleg med ballen. Kjekt å sjå. Å det e tydeli at endel av dei har sett handballkampar på fjernsyn i det siste også ;))


Ellers so vil eg vise fram min nye pall, den er heimesnikkra *stolt* Eg har tenkt ut og teikna den, onkelen min på snart 80 har sett saman treverket på den og eg sjølv har polstra og trekt stoff på den :))


Min snille pappa har engasjert seg i å få tak i møbelstiftar som eg skal ha rundt kanten nede :))


Kan legge inn et nytt bilde når dei er komne på.

Ellers var eg ein tur innom Glasmagasinet her ein dag, der kom eg over eit bord som før hadde kosta 1500,- no var det på salg til 399,-. Det måtte berre bli med meg heimatt...



11 kommentarer:

  1. hehe...takk for advarselen...:) Skal nok gå bra. Vi vert no vekk også så vi merka ingenting. Høres ut som eit koselig selskap iallefall :)
    Den heimesnikkra pallen var kejmpe flott!! Og bordet frå glasmagasient var eit kupp!! Heldig du!
    Nå skal eg fortsette å pakke og rydde, så alt er klart for avreise. Snart må eg levere minnste bamsen min, og det grua eg meg til. Sjølv om eg veit han har det godt hos besteforeldra sine.
    Ønska deg ei koselig helg
    Og takk for helsinga hos meg
    Klem

    SvarSlett
  2. hei
    No sitte ej i hytta på Bjorli:) kos med stearinlys og fyr på peisen... Ete taco til kvelds og no er fire av fem barn lagde. Hærlig
    Dinna pallen va kjempe fine da.. heldige du e so he slike menneske rundt deg som kan hjelpe deg.
    Å bordet var nå veldig praktisk da... kan nå ha d mange stadar ditta
    Ha ei fin helg vidare:)

    SvarSlett
  3. Så flinke du e! En pall til å slenge beina på skulle ej også hatt. Ellers he ej ein hau med møblar som ej skal pusse opp. Men det blir nok ei stond til frt blir gjordt for no e det spisestue og kjøkken som gjelder. Etterpå er det gang og 3 soverom som skal pussast opp. So ej blir ikkje arbeidsledig.

    SvarSlett
  4. Heisann!!
    Takk for helsinga når eg var bortreist i helga. Vi hadde en flott tu, og nå er vi vel heime igjen.
    Ha ei fin veke
    Klem

    SvarSlett
  5. Ligger en utfordring til deg inne hos meg :)

    Ha en fin kveld!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Hei Bodil!
    Jeg har strikket ferdig veske til deg, kan du ikke kontakte meg på mail?
    Klems fra Marianne

    SvarSlett
  7. Høyres ut som ein artig bursdag med grilling ute, og med veiret her kan ein godt finne på slikt. Nyt "våren" så lenge det varer. Flott bord du fann deg, eit ordentleg kupp:-)

    SvarSlett
  8. Hei, det e krem i taket og på listene og latte på veggen. Krem er egentlig lysare, så lyset bedrar nok litt også.

    SvarSlett
  9. Så flott den pallen var!!
    Bordet var jo eit skikkeleg kupp:0)
    Har ei utmerking til deg inne hos meg...
    Klem

    SvarSlett
  10. Kjempefin pall! Eg er imponert. KJekt å finne ein sunnmørsblogg, det er ikkje så mange av dei.

    SvarSlett
  11. Så kreativ du er:)) Pallen var kjempefin:)
    Har linket deg:))

    Ha en fin mandag:))

    SvarSlett