mandag 9. februar 2009

Heisan...

Eg e her fortsatt. Dagane har berre reist av gårde. Har rett og slett ikkje hatt tid til å legge inn nytt innlegg her. Men det kjem :)) Tusen takk til dei som lagt igjen utfordringar til meg på bloggen. Dei kjem snart dei og ;))
I går var det morsdag og eg fikk kakao og speilegg til frukost med yngstedattera mi Vilde Azora og ei venninde som var på overnatting. Heimelaga morsdagskort fikk eg også. Dei e no so skjønne disse små. Det kjekkaste som finns e å få noke sånnt til morsdagen.
Seinare på dagen var vi heim til foreldra mine. Der var det kaker og koselig prat. Broren min, sambuaren hans og deira vesle datter på 7 mnd var der også :)) Ho e sooo skjønn :)) Å ej e stolt tante. :)))
Ellers so går no dagane sin vante gang her i heimen med handball, jobb, søvn, mat og rydding ://
Litt strikking me blir det innimellom.
På jobben er det full fres å vel so det for tida med årsavsluttning og alt som følger med det.
Håper det snart blir eit pusterom, slik at eg kan ta føre meg desse maleprosjekta mine her i heimen. Ha ein strålande dag i snøveret alle samman :)))

5 kommentarer:

  1. Virker som du har hatt en fin morsdag.
    Jeg har fargen bomull på kjøkkenet og ene gangen.( Fargen heter krem på noen fargekart)
    Har malt kjøkkeninnrednigen hvit.
    Har caffe latte på stua og ene gangen. Har latte på dørene i den gangen og latte på møblene som er malt på stua.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Koselig du hadde det på morsdagen:)
    Må ta livet med ro og ikkje slite deg ut no da:) Kjem andre dagar då du har tid til å ta igjen andre ting..
    Gler meg til du skal male i heimen da.. Då kjem eg å ser:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjekt du er tilbake. Du må ta det med ro også:)
    Ønska deg ei fin helg!! Ser ut som det vert en del måking i helga :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ej he vore å henta mej fargelappar, men det stemte ikkje heilt så eg må inn på ei nettside og finne rette fargen der, med utgangspunkt i dei lappane som passa nesten. Det anbefalte han på malebutikken. Harmoni produserer dei faktisk ikkje lenger, så det var kanskje ikkje så rart at du ikkje hadde hørt om det. Fikk litt opplæring i kodene på fargar når eg var på malerbutikken, dei kan fortelle kor mykje raudt og svart som er i fargen osv. Huskar ikkje alt, men lærte no litt.

    SvarSlett
  5. Ligg ei utfordring til deg på bloggen min:)

    Kristin

    SvarSlett