søndag 11. januar 2009

Jezzz...


No e endelig ej også laga mej blogg.. He so lenge tenkt.. :)))
Vi får no sjå no då, kor dette går!

Idag har vi for det meste sløva. Vilde har hatt besøk av ei skuleveninne som heiter Kristina og Bjørn har jobbehelg :/

Ho største prinsessa mi på snart 18 år har våre i Trøndelag og spelt 2 handballkampar i 3 divisjon. Volda vann selvfølgelig begge desse kampane, som forøvrig var mot Strinda 2 i går og Utleira idag :)))) Flinke handballtause me he må ej sei ..*stolt* Mesteparten av tausene på laget er tross alt født i 91.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg!:)
    Ej fann nokre trekk til stolane som var på salg. Eg skulle måle høgda og fann ikkje målebandet. Så då he det egentlig stranda litt. Håpe det ikkje e utsolgt. Må prøve å få bestilt det i løpet av uka. Det blir ei heilt anna spisestue når eg får på trekk på stolane.

    SvarSlett
  2. Koselig at du har fått deg blogg. Blir kejkt å følge med vidare.
    Og takk fr kommentarane du har lagt inn hos meg tidlegare :)
    Ha en fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Så kjekt å oppdage nye bloggar! Eg brukar skrifttypen Papyrus. For ei stund sidan lasta eg ned Windows Live Writer, då er det mykje enklare å blogge: mange fleire skrifttyper, enkelt å laste opp bileter, legge effekt på bileta etc. Kjem til å stikke innom deg igjen, så artig kvar gong nye tek til med blogging!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg!!!
    Så flinke vi e som he laga oss blogga:) ser bra ut for resten av året ditte her:)

    SvarSlett
  5. Hei B.! Fleire voldingar på nettet, så kjekt. Eg er no utflytta, men er i høgaste grad sunnmøring... Sjekkar du bloggen min, så kjenner du meg nok igjen :-)

    SvarSlett